Aanbieding

Garantiebeleid

Wij werken uitsluitend met kwaliteitsproducten en doen er alles aan om de producten in topconditie bij je aan te leveren. Toch kan het helaas gebeuren dat er iets misgaat tijdens transport of dat er andere gebreken zich voordoen, waardoor je aanspraak kunt maken op de productgarantie. Wij hanteren een fabrieksgarantie van 1 jaar, op basis van de Fair Use Policy. Dit betekent dat onze producten, bij normaal gebruik, niet stuk mogen gaan binnen deze termijn. Mocht er toch iets mis zijn met een product, neem dan gelijk contact met ons op. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek melding te maken bij ons. We kunnen je vragen om een foto mee te sturen, zodat we alles goed kunnen analyseren. Na onderzoek zal blijken of dit onder de garantie valt en of wij dit kunnen vergoeden.

Klachten

Heb je onverhoopt een klacht dan raden wij je aan om eerst contact met ons op te nemen. Wij proberen jouw klacht zo goed mogelijk te behandelen en op te lossen. Vanaf 2016 kunnen consumenten binnen de Europese Unie ook een klacht aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit kun je doen via de volgende link: http://ec.europa.eu/odr

Afwijkende garantieperiodes

Voor sommige producten geldt een afwijkende garantievoorwaarden. Deze staan hieronder opgesomd.

Textiel

Van onze textiele producten mag je verwachten dat ze een goede levensduur hebben. Al is deze levensduur natuurlijk wel afhankelijk van de mate van intensiteit waarmee deze gebruikt worden. Zo kan je verwachten dat er slijtage ontstaat op plaatsen waar veel wrijving plaatsvindt.  Bij intensiever gebruik zal textiel sneller slijten op deze plekken. Het kan echter ook zo zijn dat er iets fout is gegaan in het fabricageproces. Je kunt hierbij denken aan zwakke garens, loslatend stiksel, fouten in overgangen of het rafelen van de randen. Wanneer er sprake is van bovenstaande fabrieksfouten dan zal er slijtage ontstaan op ongebruikelijke plekken. In een dergelijk geval kun je een beroep doen op onze garantie. We zullen dan samen met onze fabrikant een onderzoek instellen en zorgen voor een passende oplossing.

Wanneer er slijtage optreedt na intensief of onjuist gebruik, dan valt dit niet onder onze fabrieksgarantie. Hierbij kun je denken aan slijtage op drukpunten, bij nagels (bijv. scherpe teennagels), losgetrokken boorden of op zichzelf staande gaten (bijvoorbeeld door motten).

Garantieprocedure

  1. Neem altijd eerst contact met ons op. Wij kunnen dan het geconstateerde gebrek bespreken en verder onderzoeken.
  2. Naar aanleiding van dit onderzoek zullen we je al dan niet verzoeken om het product te retourneren.
  3. Wanneer wij het product retour ontvangen zullen we de gebreken nader inspecteren. Mocht worden vastgesteld dat jouw klacht terecht is dan zullen we samen met onze fabrikant én met jou zoeken naar een passende oplossing.

Retourbeleid

Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Dan kan je bij ons (een deel van) je bestelling retourneren. Dit kan binnen 14 dagen, na ontvangst, zonder opgaaf van reden. Je dient je retour eerst aan te melden via ons contactformulier. Je ontvangt van ons per e-mail verdere retourinstructies. Na aanmelding heb je 14 dagen om je bestelling op te sturen. Het is wel van belang dat het product ongebruikt en in een onbeschadigde originele verpakking zit. Na correcte ontvangst krijg je van ons het volledige bedrag inclusief eventuele verzendkosten terug! Enkel de kosten voor het retoursturen zijn voor eigen rekening.